Tuesday 29 March 2011

Gambar Ini, Mereka Berbogel Selamba Di Khalayak Ramai


London 29 Mac 11: Dua wanita dan dua lelaki baru-baru ini, keluar melenggang selamba dengan berbogel pada pagi hari di hadapan khalayak ramai mengejutkan pengguna-pengguna keretapi bawah tanah di London. Mereka pergi kerja tanpa pakaian, hanya pakai kasut dan tutup bahagian sensitif mereka hanya dengan beg tangan sahaja.

Bagi mereka tiada apa-apa, walaupun bagi pelihat-pelihat mereka berserabut dengan perasaan tanda tanya. Rupanya mereka sedang mempromosi siri tv, Virgin TV yang menampilkan pekerjanya sedang berhempas pulas menarik pelanggan. Acara enam siri ini menyelidiki menegenai bekerja tanpa pakaian dapat meningkatkan produktiviti dan menyebarkan nilai-nilai positif dalam pekerjaan.

Pakar di bidang di bidang perubahan perilaku, Steven Suphi, mengatakan ada keuntungan dari idea tersebut. “Bagi kebanyakan orang di England , pergi bekerja tanpa busana adalah sesuatu yang sangat menakutkan,” ujar Suphi.

“Saya yakin proses ekstrem ini akan membantu mereka menembus hambatan-hambatan yang mereka miliki dan membangun team yang solid , mempercayai rakan kerja lain sehingga dapat ikut bekerja tanpa pakaian.” lanjut Suphi. (IH)

Lagi maklumat kisah-kisah bogel..
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel

2 comments:

  1. NILAI-NILAI AGAMA YANG SEMAKIN MUSNAH DI NEGARA EROPAH.

    ReplyDelete
  2. Inilah hasil racun ideologi Darwin yang melihat tubuh manusia hanya sebagai organ fizikal / objek.

    ReplyDelete