Tuesday 13 January 2015

Sama-sama Bogel. Terapi Kecantikn Konsep Baru?

Terapis cantik obati pasien sambil bugil
Sarah White. ©2015

SARAH White mendakwa dirinya sebagai Naked Therapist. Wanita dari New York itu menggunakan terapi rangsangan sebagai usaha untuk membantu pelanggan keluar dari masalah.

Sarah, 28, berkata kepada news.com.au, dia telah membantu lebih daripada 1,000 lelaki dengan terapi uniknya. Selama sesi terapi, selama satu jam, dia akan meminta pelanggan menanggalkan seluruh pakaian mereka. Begitu juga dengan dirinya.

Selama sesi terapi berlangsung, dia dan anak guamnya akan bogel. Namun, Sarah menafikan adanya simulasi seks di antara mereka.

"Mereka dibenarkan untuk menyentuh diri mereka sendiri dengan cara apa pun yang mereka inginkan, dan mereka juga yang menentukan akhirnya," jelas Sarah.

Sarah juga akan melakukan perkara yang sama. Dia akan menyentuh dirinya dengan caranya sendiri. Hal itu dilakukannya untuk menunjukkan kepada anak guamnya yang dia juga menikmati dirinya sendiri dan merasa santai.

 
Sarah juga mengklasifikasikan pelanggannya dalam empat kategori...

Ketika diminta untuk menjelaskan falsafah di balik terapi uniknya, Sarah menjelaskan bahawa ghairah seksual menjadi pusat kognisi manusia yang tetap terbuka dan diterima dalam konteks terapi, jika dia ingin pelanggannya benar-benar sampai ke dasar perasaan mereka.

"Meminta seorang lelaki untuk berkongsi perasaannya dalam suatu persekitaran di mana ghairah seksual dilarang adalah seperti cuba mengajarnya berenang di darat," tambahnya.

Sarah juga mengklasifikasikan pelanggannya dalam empat kategori; lelaki yang ingin tahu / penakut; lelaki yang tidak percaya diri / pemalu; lelaki yang tidak bermotivasi / kemurungan; lelaki yang taksub seksual / kecewa.

Dia berkata konsep unik yang digalasnya berjaya membuat "perbezaan besar" pada kedalaman perbualan yang dilakukannya dengan pelanggan. Sarah pun mengaku telah mempunyai dialog intim dengan sejumlah lelaki yang tidak terhitung jumlahnya, di mana mereka telah bercakap kepadanya tentang hal-hal yang tidak pernah mereka katakan kepada siapa pun dalam hidup mereka.

Selain itu, Sarah juga mengatakan, dia sering membantu pelanggannya yang mengalami ketagihan seks dan pornografi.

Sarah, yang mempunyai ijazah Bachelor of Science di jurusan Biologi, mengatakan lelaki juga memerlukan terapi. Sebab menurutnya, lelaki juga mempunyai banyak masalah, seperti ketagihan, bunuh diri, pembunuhan, dll.

Namun mereka tidak mungkin pergi ke terapi, kecuali isteri atau hakim memaksa mereka untuk melakukannya. Berdasarkan fakta itu, Sarah pun terdorong untuk membantu lelaki menggunakan pengalaman intim itu bagi tujuan terapeutik yang berharga. (IH)

No comments:

Post a Comment