Saturday 22 December 2018

13 Sebab Orang Bisnes Online Dari Rumah Dengan Shopee

cara menjana pendapatan-sampingan
Anda Mempunyai Cita-Cita Dan Memerlukan Idea?

Menjana Pendapatan Tanpa Had


Anda tentu ada impian atau cita-cita seperti memiliki kereta idaman BMW, memiliki sebuah rumah banglo dengan kolam renang, melancong, mahukan anak berjaya hingga ke universiti - dengan Shopee anda boleh mendapatnya. 


Saya akan bukakan satu daripada jalannya...

Anda boleh menjana pendapatan tanpa had di Shopee- contohnya RM1,000 sebulan atau RM10,000 sebulan atau lebih - semua bergantung kepada usaha anda. Anda duduk di rumah dan berkawan dengan komputer dan telefon bimbit.


Jika anda sedang berjinak-jinak mahu menceburi bidang perniagaan dan ada impian tegar, maka berniaga di Shopee adalah peluang terbaik.

Anda tidak ada modal besar berniaga, tiada ramai kawan, tiada pengalaman berniaga - tetapi dengan Shopee anda tidak memerlukan modal besar dan ada berjuta pembeli di Shopee.

Anda dan tidak perlukan pengalaman tetapi Shopee memberi peluang anda pengalaman berniaga.

13 Sebab Orang Bisnes Online Dari Rumah Dengan Shopee


bisnes online dari rumah
Bisnes Online Dari Rumah
2. Berniaga Dari Rumah

Bila sebut berniaga, maka terbayang kena sewa pejabat, kena renovation pejabat, kena pasang aircon, bayar insuran pejabat, kena sediakan pekerja, kena bayar bil eletrik dan bil air.


Pejabat pula jauh dari rumah, jadi kena bayar duit minyak kereta dan parking.

Sekarang banyak orang shopping online seperti di Lazada dan Shopee. Jadi anda boleh menjalankan perniagaan online dengan Shopee dari rumah sahaja. Tak perlu fikir lagi pasal pejabat, bil air letrik dan bayar petrol dan parking.


3. Market Place Terbesar Di Malaysia


Seperti MidValley, KLCC dan Sogo - pembeli dan penjualnya ramai. Orang suka berniaga tempat yang ramai orang.

Dalam bisnes online, Shopee ialah marketplace atau  tempat orang menjual dan membeli secara online antara yang terbesar di Malaysia.

Makin hari makin ramai yang mula tahu tentang Shopee dan membeli belah secara online di Shopee terutama generasi muda yang berumur 20-an dan 30-an.

13 Sebab Orang Bisnes Online Dari Rumah Dengan Shopee


jaminan-gerenti-shopee-selamat-terjamin
Selamat Dan Terjamin Urusniaga Shopee



4. Urusniga Antara Pembeli Dan Penjual Selamat (Shopee Guarantee)

Antara isu berniaga online ialah penipuan kepada pengguna. Ada pengguna membayar wang tetapi barang tak dapat. Ada yang membeli tetapi barang tidak berkualiti, atau lain yang dibeli lain yang sampai. Atau barang yang diorder lambat diterima atau tidak menerima langsung.

Berniaga di Shopee paling selamat. Pembeli yang setuju membeli akan membayar kepada Shopee dahulu sebagai pemegang amanah. Shopee akan memberi tahu penjual yang pembeli telah membayar dan Shopee akan memaklumkan penjual yang bayaran telah dibuat oleh pembeli.
Penjual menghantar barang dengan memasukkan tracking number ke dalam sistem Shopee. Pembeli menerima barang dan memaklumkan kepada Shopee. Shopee akan memasukkan hasil jualan ke wallet penjual. Terpulang kepada penjual untuk memindahkan ke bank penjual.

13 Sebab Orang Bisnes Online Dari Rumah Dengan Shopee


shopee register
Free Berbisnes Di Shopee



Untuk keterangan lanjut sila layari Ebook Panduan Shopee Terbaik.

No comments:

Post a Comment