Saturday 11 June 2016

Peluang Buat Duit, Petik Buah Di Australia.. Sekarang. -Ibnu Hasyim

tips-travel-bajet-australia-22


KL: PELUANG 'buat duit' bagi pekerja-pekerja pemetik buah dan ladang sayur di Australia kini terbuka lagi, walaupun umat Islam sedang menyambut puasa di bulan Ramadhan.

Tinjauan Weblog Ibnu Hasyim.

"Walaupun di kawasan Melboune kini kurang pekerjaan kerana sudah masuk musim sejuk, tidak banyak musim petik buah, namun pihak kami sebagai perunding kerja-kerja ladang di negara kanggaru itu tetap mengusahakan supaya pekerja kita boleh buat duit." Kata editornya Hj Mohd Hasyim.

"Ramai menelefon kita minta khidmat nasihat untuk dapatkan kerja yang boleh buat duit bagi membantu keluarga-keluarga di kampung sambut Hari Raya, maka kami terpaksa usahakan juga.

"Bahkan ada pula yang terpaksa pulang ke Malaysia, kerana kerja sudah tidak lumayan lagi. Yang ada cuma kerja-kerja bersihkan pokok, buang buah-buah lama dan lain-lain." Tegasnya.

Tetapi menurut Hj Mohd Hasyim lagi..

"Sekarang kami dah temui kawasan-kawasan tersebut, dengan kontrektor-kontrektor yang boleh diharapkan. Pelanggan-pelanggan kami sudah mulai pergi ke situ. Ada yang dari Melboune dan ada yang dari Malaysia.

"Jika ada yang berminat kerja di sana atau membantu rakan-rakan yang terkandas di sana sila hubungi kami segera." Jelasnya.

Dapatkan maklumat lanjut  sila hubungi..


Ibnu Hasyim 9Jun 2016.
Alamat: ibnuhasyim@gmail.com 

Tel +6014 222 5865 (KL)

Wasap (Muaz) +6018 201 8842


Weblog Panduan: Ibnu Hasyim.Com
Rujuk artikel: Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?
http://www.ibnuhasyim.com/2015/06/peluang-kerja-kutip-buah-di-australia.html
Kerjasama Perunding: HMH Resources (Reg.no 001646737-T)

No comments:

Post a Comment