Friday 9 June 2017

AirAsia Lantik Nealofa Reka Tudung Untuk Pilot. Tidak Paramugarinya?


AirAsia Lantik Nealofa Reka Tudung Untuk Pilot

KELUARAN tudung jenama milik pelakon Neelofa iaitu Naelofar mengukir sejarah manis tersendiri apabila secara rasmi bekerjasama dengan syarikat penerbangan tambang rendah, AirAsia.

Dengan kerjasama unik ini, Naelofar Hijab akan menjadi tudung rasmi yang akan dipakai juruterbang wanita berhijab AirAsia ketika mereka menjalankan tugas bermula hari ini.
Tudung tersebut dilaporkan memang direka khas dengan fabrik istimewa berwarna putih untuk keselesaan juruterbang wanita.
Penggunaan tudung ini turut membabitkan kakitangan dalam sektor penerbangan jarak jauh, AirAsia X.
Menurut Neelofa, tudung yang direka untuk AirAsia ini amat praktikal selain bergaya dan memudahkan pergerakan pemakai.
“Hijab itu turut mempunyai simbol Naelofar Hijab yang bertatahkan kristal Swarovski untuk sentuhan akhir sesuai kepada pemakainya,” katanya.
Neelofa turut meluahkan rasa bangganya dengan pencapaian Naelofar hijab yang akan terbang tinggi bersama juruterbang AirAsia.
Sementara itu Ketua Bahagian Penjenamaan AirAsia, Rudy Khaw berkata, buat julung kalinya, AirAsia berkerjasama dengan pereka hijab untuk menghasilkan hijab bagi juruterbang wanita.
Pada masa sama, pihak Air Asia turut merancang bekerjasama dengan Naelofar Hijab sekali lagi agar pemakaiannya diperluaskan kepada semua kakitangan wanita bertudung di Air Asia. 
Lapor MYNEWSHUB.CC
Untuk pilot saja ke, tidak paramugarinya?

No comments:

Post a Comment